Kontaktní osoba:
Ondřej Krčal
ČSA 26, Hlučín, 74801
IČ: 05241502
Děkujeme, že používáte naše služby. Služby dodává zodpovědná osoba Ondřej Krčal (dále jen „Provozovatel“), který je vlastníkem webových stránek www.likesmasters.cz. Přístupem na tyto webové stránky souhlasíte s tím, že se budete řídit těmito podmínkami používání webových stránek, všemi platnými zákony a předpisy, a souhlasíte s tím, že jste odpovědní za dodržování všech platných místních zákonů. Materiály obsažené na těchto webových stránkách jsou chráněny platnými zákony o autorských právech a ochranných známkách.
Provozovatel nabízí služby na navýšení atraktivnosti profilů zákazníka. Služby obsahují navýšení followers (sledujících), likes (lajků), zhlédnutí, popřípadě odběratelů (dále jen „služba“).
LikesMasters.cz není nijak spojen s Instagramem, Facebookem, TikTokem ani s partnery třetích stran Instagramu, Facebookem nebo TikToku. Nejsme autorizováni, podporováni ani sponzorováni společností Instagram, Facebookem nebo TikToku.
Provozovatel nenese zodpovědnost za žádnou škodu, která vznikne zákazníkovi, ať už přímo nebo nepřímo.
Zákazník je povinný dodržovat pravidla Instagramu, TikToku a YouTube a veškeré právní předpisy, které se na vás jako zákazníka vztahují. Služby LikesMasters používáte na vlastní nebezpečí.
Za vaše jednání a jeho důsledky neneseme žádnou odpovědnost. Neneseme žádnou vinu, pokud je váš účet na Instagramu, TikToku nebo Youtube z jakéhokoli důvodu zablokován nebo smazán.
Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále též označovaného jako „zákazník“) v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím webových stránek LikesMasters.cz dostupný na webové stránce LikesMasters.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn.
Souhlas s obchodními podmínkami
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupující odesláním objednávky stvrzuje, že se před uzavřením kupní smlouvy s těmito obchodními podmínkami, jakož i s reklamačním řádem prodávajícího seznámil a že s nimi bez výhrad souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Jako smlouva o poskytování služeb (dále také jen jako „smlouva“) se v těchto VOP označuje jakákoliv smlouva uzavřená dle těchto VOP, může jí tedy být například i smlouva kupní na nákup předplatného či prodloužení aktivace notifikací pro daný účet zákazníka. Smlouva včetně těchto obchodních podmínek je Provozovatelem archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná, a to ani pro zákazníka.
Zákazník
Zákazníkem internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem (dále též označovaného jako „kupující – spotřebitel“), tedy ten který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující, který spotřebitelem není (dále též označovaného jako „kupující – podnikatel“), tedy ten, který kupuje zboží za účelem svého podnikání. Uvede-li zákazník v objednávce své identifikační číslo, bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená v těchto obchodních podmínkách pro kupujícího – podnikatele.
Zřeknutí se odpovědnosti
Materiály na webových stránkách provozovatele jsou poskytovány „tak, jak jsou“ definovány. Provozovatel neposkytuje žádné záruky, vyjádřené nebo předpokládané, a tímto se zříká a neguje všechny ostatní záruky, včetně, bez omezení, předpokládaných záruk nebo podmínek prodejnosti, vhodnosti pro konkrétní účel nebo neporušení duševního vlastnictví nebo jiného porušení práv.
Revize a chyby
Materiály na webových stránkách LikesMasters.cz mohou obsahovat technické, typografické nebo fotografické chyby. Provozovatel nezaručuje, že materiály na jeho webových stránkách jsou přesné, úplné nebo aktuální. Goread.io může kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v materiálech obsažených na svých webových stránkách. Goread.io se však nezavazuje k aktualizaci materiálů.
Úpravy podmínek používání webu
Provozovatel může kdykoli a bez předchozího upozornění změnit tyto podmínky používání svých webových stránek. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s tím, že se budete řídit aktuální verzí těchto podmínek používání.
Dodávané služby
Provozovatel svým zákazníkům nabízí služby na webu, jejíž jednotlivé druhy se liší pouze dobou trvání, počtem či informacemi vyplývající ze stavu či druhu aktuální služby. Aktuální seznam služeb je vždy veden na webu provozovatele. Cena služby je uvedena včetně veškerých daní a poplatků. Prezentace služeb je v souladu s ust. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku návrhem na uzavření smlouvy.
Právo prodávajícího zrušit objednávku
Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v případech, kdy službu nelze dodat nebo se výrazným způsobem změnila cena služby. V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny za zboží, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy v tomto případě nedojde.
Objednání služby a uzavření smlouvy
Zákazník si objednává službu nebo služby prostřednictví webových stránek provozovatele.
Objednání probíhá procesem, kdy si zákazník vybere požadovanou službu a v objednávacím formuláři vyplní kontaktní údaje a odkaz na svůj profil popřípadě na příspěvek nebo video.
Po zaplacení prostřednictvím platební brány je objednávka dokončena a stává se závaznou.
Provedením závazné objednávky služby zákazník stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, a to ve znění platném a účinném v okamžiku provedení objednávky.
Před realizací platné objednávky je zákazník povinen zkontrolovat správnost všech vyplněných údajů. Údaje uvedené v závazné objednávce jsou ze strany Provozovatele považovány za správné.
Provozovatel nenese zodpovědnost za průtahy na straně třetího subjektu, a to výslovně včetně prodlení v rámci platebních transakcí prováděných. Jedná se výslovně i o případy, kdy zákazník v důsledku průtahů ze platební brány neobdrží objednanou službu včas.
V případě uzavření smlouvy, které není podmíněno zaplacením ceny služby (služby zdarma) dochází k uzavření smlouvy okamžikem zadání a odeslání objednávacího formuláře.
Zákazník bere na vědomí, že platba může být provedena i přes platební bránu umístěnou na jiných webových stránkách, resp. u jiného obchodníka.
Pokud zákazník v objednávacím formuláři udá špatné odkazy k požadovaným službám, musí neprodleně kontaktovat provozovatele. Pokud tak neučiní a provozovatel již službu vykonává popřípadě ji již doručil, již nelze objednávku zrušit.
Zákazník přijetím těchto VOP prohlašuje, že si je vědom všech podmínek uvedených v těchto VOP a že s tímto vědomím přistupuje k nabízeným službám. Provozovatel si vyhrazuje právo zákazníka odmítnout, resp. odmítnout objednávku a neuzavřít se zákazníkem smlouvu.
Odstoupení spotřebitele od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků komunikace na dálku
Zákazník vyjadřuje svůj souhlas při koupi našich služeb s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a jasně požaduje, aby provozovatel začal na zakoupené službě ihned pracovat po uzavření smlouvy o poskytnutí služby. Tedy před plynutím zákonné lhůty v délce 14 dnů pro odstoupení spotřebitele od smlouvy o poskytnutí služby od data uzavření smlouvy.
Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování služeb bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, ale pouze v případě, že poskytnutá služba ještě nebyla splněna nebo se již na službě aktivně nepracuje a likes, followers nebo zhlédnutí již nepřibývají.
Dodané likes, followers a zhlédnutí nelze už z profilu nebo příspěvků nelze odstranit.
Zákazník bere na vědomí, že služby provozovatele dle těchto VOP mohou být splněny (dodány) před uplynutím zákonné lhůty 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, a tedy je srozuměn s tím, že v takovém případě nemá v souladu s ust. § 1837 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy o poskytování služeb je zákazník povinen o svém odstoupení od této smlouvy informovat Provozovatele formou jednostranného právního jednání, a to na email info@likesmasters.cz
V případě, že zákazník odstoupí od smlouvy o poskytování služeb, vrátí mu provozovatel zaslané finanční prostředky, a to nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo provozovateli doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy. Pro vrácení finančních prostředků použije provozovatel stejný platební styk, který byl zákazníkem zvolen pro provedení počáteční transakce, pokud zákazník výslovně neurčil jinak.
Je odpovědností zákazníků zajistit, aby jejich účty byly během používání služby provozovatele nastaveny jako „veřejné“. V případě, že klient změní svůj profil na „soukromý“ během dodání služby, nebude mít zákazník právo na vrácení platby za poskytování služeb provozovatelem.
Práva a povinnosti zákazníka
Při objednání a zaslání objednávky zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavření smlouvy.
Zákazník prohlašuje, že nebude vědomě zneužívat nabízené služby provozovatele.
Zákazník prohlašuje, že nebude současně používat podobné služby na jiné webové stránky a nesnažil se získat likes, followres a zhlédnutí jiným způsobem, aby si následně nemohl nárokovat bezplatné doplnění likes, followers nebo zhlédnutí na náklady provozovatele. Pokud tedy zákazník využije jiný způsob získání likes, followers nebo zhlédnutí, tak objednávku nebude možné zařadit do systému pro bezplatné doplnění.
Provozovatel před dodáním služby, zaznamená počáteční stav likes na příspěvku, nebo followres na profilu, nebo počet zhlédnutí na videu. Provozovatel případně doplní počet tak, aby odpovídal počátečnímu stavu + objednanému množství.
Zákazník má možnost si vše ověřit pomocí emailu info@likesmasters.cz.
Zákazník si je vědom a souhlasí s tím, že služby, které poskytuje provozovatel, objednává na vlastní riziko a výhradně pro svou vlastní potřebu. Zákazník si je také vědom toho a souhlasí s tím, že poskytované služby smějí být použity pouze pro soukromé účely a zákazník nemá právo se službami veřejně nakládat, popřípadě prezentovat, nebo použít pro 3 osoby. Za takovéto použití je zákazník přímo odpovědny a je odpovědný za jakékoliv škody.
Zákazník si je vědom a rozumí při nákupu služby od provozovatele tomu, co daná služba nabízí, tedy rozumí tomu co kupuje a nebude podávat podvodný spor prostřednictvím společnosti, která zpracovává platby na webových stránkách provozovatele.
Zákazník v rámci služby nebude požadovat propagovat materiály (profil, obrázky, videa), které zahrnují násilí, rasismus, nahotu nebo jiný materiál, který není vhodný pro uživatele dané sociální sítě.
Služby zákazník využívá na vlastní riziko. Neneseme odpovědnost za žádné následky, které mohou nastat v důsledku používání našich služeb. Je to 100% Vaše vlastní riziko (kupujícího/zákazníka).
Lidé se mohou v některých případech odhlásit z odběru vašeho kanálu. Pokud se tak stane, neváhejte nás kontaktovat. V tomto případě nemáte právo požadovat vrácení peněz.
Práva a povinnosti provozovatele
Webové stránky obsahují kompletní seznam dodávaných služeb, které provozovatel poskytuje. U dané služby je popsán její charakter a její cena.
V případě, že běží dodání pro aktivní objednávku, nelze za tuto službu vrátit platbu.
Provozovatel po zákazníkovi požaduje v objednávce a zadání odkazu na profil zákazníka nebo odkaz na příspěvek či video, na které chce dodat konkrétní službu.
Veškeré ceny uváděné na webových stránkách provozovatel u služeb jsou konečné.
Pokud nedošlo ze strany zákazníka k zaplacení ceny za objednanou službu, není provozovatel povinen tuto službu dodat.
Provozovatel nenese zodpovědnost za technické problémy třetí strany (dodavatele, selhání systému či programového vybavení, přerušení elektrické energie, výpadek serveru, aktualizace sytému dodavatele, atp.) v souvislosti s poskytováním služeb, které nemají původ v úmyslném jednání provozovatele. V takovém případě si provozovatel vyhrazuje právo nabídku služeb pozastavit, změnit či ukončit a zákazník nemá nárok na odškodnění či kompenzaci ze strany Provozovatele.
Poskytnuté údaje zákazníkem, bere provozovatel za pravdivé a podle těchto údajů poskytne objednanou službu.
Provozovatel nezodpovídá za jakoukoliv újmu, která vznikne zákazníkovi nebo třetí osobě v důsledku zákazníkem poskytnutých nepravdivých nebo zkreslených informací a údajů. Dále nenese odpovědnost za žádnou škodu, která zákazníkovi vznikla, ať už přímo nebo nepřímo, použitím informací vyplývající z poskytování služeb a nenese odpovědnost za škodu nebo jinou i nemajetkovou újmu, která vznikne zákazníkovi nebo třetí osobě nerespektováním těchto VOP ze strany zákazníka.
Provozovatel má právo vypovědět smlouvu, v těchto případech:
- Zákazník za danou službu nezaplatil, tedy není schopen finančně plnit podmínky smlouvy, nebo pokud je nesplní ve lhůtách definovaných ve smlouvě nebo v těchto VOP.
- Bude plnění smlouvy nemožné.
- Provozovatel ztratí kvalifikaci k provozování služeb nebo se rozhodne ukončit provoz své činnosti.
- V případě, že zákazník provozovateli uvede nepravdivé nebo zkreslené informace
- Výpověď smlouvy musí být zákazníkovi zaslána formou emailu na adresu elektronické pošty zákazníka. Výpovědní lhůta je 7 dnů a začíná běžet ode dne doručení výpovědi zákazníkovi.
Platební podmínky
Zákazník je povinen zaplatit za objednanou službu od provozovatele.
Povinnost zákazníka zaplatit cenu služby je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné ceny na účet provozovatele.
Úhradu za službu může zákazník zaplatit prostřednictvím platební brány, kde je automaticky přesměrován po vytvoření objednávky. Další možností úhrady je bezhotovostním bankovním převodem dle pokynů, které mu budou sděleny emailem ze strany provozovatele, a lze je získat i na vyžádání na e-mailové adrese info@likesmasters.cz.
Vrácení platby
Zákazníci, kteří nejsou zcela spokojeni s našimi službami, mohou požádat o vrácení peněz v plné výši během prvních 24 hodin od nákupu před zahájením objednávky. Vrácení peněz bude provedeno na bankovní účet, který poskytne zákazník.
Po doručení objednávky se peníze nevracejí. Pokud likes, followers nebo zhlédnutí po několika dnech klesnou, mohou zákazníci požádat o doplnění.
Práva zákazníka z vadného plnění
Práva zákazníka z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
Reklamace může zákazník uplatnit prostřednictvím e-mailu info@likesmasters.cz.
Reklamaci je Provozovatel povinen vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího přijetí. Provozovatel následně vyrozumí zákazníka o způsobu vyřízení reklamace.
Zákazník bere na vědomí, že nesprávné poskytnuté informace, resp. nižší míra úspěšnosti než zákazník očekával, nelze s ohledem na charakter činnosti provozovatele, která je pouze informativní, reklamovat a na takové reklamace nebude brán zřetel.
Mimosoudní vyřizování stížností
Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. j) ObčZ Ondřej Krčal sděluje, že mimosoudní vyřizování stížností je prováděno skrze kontaktní údaje provozovatele, zejména skrze adresu emailové adresy info@likesmasters.cz.
Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle provozovatel na emailovou adresu zákazníka. Možnosti obrátit se na dohledové orgány upravují příslušné právní předpisy.
V případě, že dojde mezi provozovatelem a zákazníkem (spotřebitelem) ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Řešení sporů se spotřebiteli
Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@likesmasters.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou neoddělitelnou součástí každé smlouvy, která je skrze tento web uzavřena.
Veškeré změny těchto VOP jsou elektronicky zaznamenávány u provozovatele a v případě žádosti je provozovatel zákazníkovi zpřístupní. Provozovatel může znění VOP časem změnit či doplnit některé částí těchto VOP.
Práva a povinnosti stran smlouvy se vždy řídí tím zněním VOP, za jejichž účinnosti vznikly, tedy k okamžiku uzavření smlouvy. V případě změny obchodních podmínek uvede provozovatel datum změny nových obchodních podmínek a zákazníkovi zpřístupní odkaz na předchozí platné obchodní podmínky pro případ, kdy by zákazník prováděl objednávku v době změny starých obchodních podmínek za nové.
Zákazník je vázán zněním obchodních podmínek platných a účinných v době uzavření smlouvy.
Tyto VOP byly vyhotoveny dne 31.5. 2022 a jsou účinné od 31.5. 2022 do doby jejich případné změny ze strany provozovatele.